Spring naar content

Merel (25) heeft een achtergrond in recruitment. De afgelopen tijd hield ze zich bezig met het werven en koppelen van professionals aan een geschikte baan. In haar nieuwe functie bij DDMA gaat Merel aan de slag met het organiseren van verschillende interne en externe events, van commissievergaderingen tot masterclasses en ontbijtsessies. Ook helpt ze mee in de organisatie van onze grote congressen, zoals Friends of Search of de EMAS. Daarnaast ondersteunt ze onze relatiemanagers in het aantrekken en de onboarding van nieuwe leden, het benaderen en informeren van sponsoren en het up-to-date houden van het CRM-systeem.

Judith Oude Sogtoen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Merel ons is komen versterken. Haar achtergrond in relatie- en projectmanagement gaat ons zeker helpen de band met leden nog meer te verstevigen en de organisatie van onze events nog vlotter te laten verlopen.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…