Spring naar content

Marco heeft een achtergrond in marketingcommunicatie en was de afgelopen 7 jaar werkzaam bij Uitgever Het Portaal. Eerst als junior traffic/E-manager, daarna als webmaster. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam van DDMA gaat hij de technische ervaring die hij heeft opgedaan inzetten. Marco wordt verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van het CRM-systeem. Daarnaast gaat hij zich richten op het optimaliseren van de online marketingkanalen om een zo groot mogelijk bereik te creëren voor DDMA’s kennisactiviteiten. 

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben heel blij dat Marco ons team komt versterken. Met zijn technische kennis en achtergrond in marketingcommunicatie gaat hij ongetwijfeld een mooie bijdrage leveren aan de online zichtbaarheid van DDMA, zodat we de data-driven marketingsector nóg beter van dienst kunnen zijn.”

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…