Spring naar content

Marco heeft een achtergrond in marketingcommunicatie en was de afgelopen 7 jaar werkzaam bij Uitgever Het Portaal. Eerst als junior traffic/E-manager, daarna als webmaster. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam van DDMA gaat hij de technische ervaring die hij heeft opgedaan inzetten. Marco wordt verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van het CRM-systeem. Daarnaast gaat hij zich richten op het optimaliseren van de online marketingkanalen om een zo groot mogelijk bereik te creëren voor DDMA’s kennisactiviteiten. 

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben heel blij dat Marco ons team komt versterken. Met zijn technische kennis en achtergrond in marketingcommunicatie gaat hij ongetwijfeld een mooie bijdrage leveren aan de online zichtbaarheid van DDMA, zodat we de data-driven marketingsector nóg beter van dienst kunnen zijn.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…