Spring naar content
Lieke Wesselius

Lieke (26) heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie en heeft zich de afgelopen jaren bezig gehouden met het versterken van de (online) zichtbaarheid van Bagels & Beans. In haar nieuwe functie binnen het membership-team van DDMA gaat zij zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is Lieke als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsoring van een aantal grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben ontzettend blij dat Lieke ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in marketingcommunicatie gaat zij zeker een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van DDMA en de groei van onze achterban.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…