Spring naar content
Lieke Wesselius

Lieke (26) heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie en heeft zich de afgelopen jaren bezig gehouden met het versterken van de (online) zichtbaarheid van Bagels & Beans. In haar nieuwe functie binnen het membership-team van DDMA gaat zij zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is Lieke als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsoring van een aantal grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben ontzettend blij dat Lieke ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in marketingcommunicatie gaat zij zeker een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van DDMA en de groei van onze achterban.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversie maakt comeback, platformmix verbreed

De DDMA Social Advertising Benchmark 2025 laat zien dat Nederlandse adverteerders steeds meer inzetten op conversie en een bredere platformmix. Reddit groeit gestaag door en TikTok wint marktaandeel ten koste…