Spring naar content
Laura

Laura heeft de afgelopen jaren gewerkt als sales en accountmanager bij verschillende evenementenlocaties als ARTIS, Muziekgebouw aan ’t IJ en Amerpodia. In die functie is ze altijd op zoek gegaan naar de verbindende behoeftes van verschillende relaties om zo langdurige samenwerkingen aan te kunnen gaan.

Binnen het membership-team van DDMA gaat Laura zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is ze als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsorenwerving van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Laura ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in de evenementenbranche gaat zij een belangrijke schakel vormen binnen de werving van sponsoren voor onze grote evenementen.”

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)

Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…