Spring naar content
Laura

Laura heeft de afgelopen jaren gewerkt als sales en accountmanager bij verschillende evenementenlocaties als ARTIS, Muziekgebouw aan ’t IJ en Amerpodia. In die functie is ze altijd op zoek gegaan naar de verbindende behoeftes van verschillende relaties om zo langdurige samenwerkingen aan te kunnen gaan.

Binnen het membership-team van DDMA gaat Laura zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is ze als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsorenwerving van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Laura ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in de evenementenbranche gaat zij een belangrijke schakel vormen binnen de werving van sponsoren voor onze grote evenementen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…