Spring naar content
Laura

Laura heeft de afgelopen jaren gewerkt als sales en accountmanager bij verschillende evenementenlocaties als ARTIS, Muziekgebouw aan ’t IJ en Amerpodia. In die functie is ze altijd op zoek gegaan naar de verbindende behoeftes van verschillende relaties om zo langdurige samenwerkingen aan te kunnen gaan.

Binnen het membership-team van DDMA gaat Laura zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is ze als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsorenwerving van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Laura ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in de evenementenbranche gaat zij een belangrijke schakel vormen binnen de werving van sponsoren voor onze grote evenementen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…