Spring naar content

De versterking van het bestuur past volgens DDMA-directeur Judith Oude Sogtoen perfect bij de toekomstvisie van DDMA: DDMA staat voor het verbinden van data, technologie en creatie op een innovatieve én verantwoorde manier, zodat organisaties én consumenten op een optimale manier met elkaar kunnen interacteren. The Data Agency en iBuyFlowers weten dit als geen ander. Ik ben daarom heel blij dat Frank en Anouk ons bestuur gaan versterken met hun ervaring.”

Frank de Beun (The Data Agency): “Het vertrouwen van de consument centraal”

Frank de Beun is sinds 2009 CEO van The Data Agency. Een bedrijvengroep gespecialiseerd in het vakgebied waar het bij DDMA om draait: datagedreven marketing. Eerder was Frank al betrokken bij DDMA vanuit de Commissie Data, Decisions & Engagement, de jury van de Customer Data Awards en als lid van de kascommissie. Frank: “Ik beschouw het als een voorrecht om samen met het bestuur en de professionele DDMA-organisatie bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van data, technologie en creatie, waarbij het vertrouwen van consumenten én de toekomst van de marketingsector centraal staan.”

Anouk Beeren (iBuyFlowers): “Zonder data, geen relevantie”

Na twee directiefuncties bij Bidfood en Intergamma is Anouk Beeren sinds vorig jaar werkzaam bij iBuyFlowers. Met het grootste deel van haar carrière in digital marketing en e-commerce past een bestuursplek bij DDMA haar als gegoten. Anouk: “Digital marketing en e-commerce behoren tot een vakgebied dat valt of staat met goede data. Want ik zeg altijd, zonder klantrelevantie geen conversie, en hoe krijg je die relevantie? Inderdaad, door data! Dus toen ik voor deze bestuursfunctie werd gevraagd, hoefde ik geen twee keer te denken. DDMA zit in het hart van mijn vak en ik wil daar graag aan bijdragen!”

Over DDMA 

DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering. Ga voor meer informatie naar: ddma.nl.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden in de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail heeft drie nieuwe commissieleden. Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Maartje Janssen, customer journey consultant bij Yellowgrape, en Tom Blijleven, director of marketing operations bij…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt Legal Counsel

Als Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…