Spring naar content

Floris heeft ruime ervaring in sales, marketing en business development binnen de mediabranche, onder meer bij RTL, Qmusic en DPG Media. Als relatiemanager binnen het membership-team van DDMA gaat hij zich onder meer richten op het onderhouden, verdiepen en verstevigen van relaties met leden en het vergroten van de DDMA-achterban. Daarnaast is Floris verantwoordelijk voor de sponsoring van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “We zijn heel blij met de komst van Floris. DDMA blijft groeien en dat vraagt om ervaren relatiemanagers. Floris brengt een schat aan ervaring mee die we kunnen inzetten om nieuwe relaties te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap verder te verdiepen en te vergroten”.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…
Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Accountmanager en Partnerships DDMA

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld, duurzame relaties opbouwen met koplopers uit de sector én de DDMA-achterban laten groeien?