Spring naar content

Floris heeft ruime ervaring in sales, marketing en business development binnen de mediabranche, onder meer bij RTL, Qmusic en DPG Media. Als relatiemanager binnen het membership-team van DDMA gaat hij zich onder meer richten op het onderhouden, verdiepen en verstevigen van relaties met leden en het vergroten van de DDMA-achterban. Daarnaast is Floris verantwoordelijk voor de sponsoring van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “We zijn heel blij met de komst van Floris. DDMA blijft groeien en dat vraagt om ervaren relatiemanagers. Floris brengt een schat aan ervaring mee die we kunnen inzetten om nieuwe relaties te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap verder te verdiepen en te vergroten”.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

13 nieuwe leden voor DDMA in eerste helft 2024

In de eerste helft van 2024 mocht DDMA, branchevereniging voor data en marketing, 13 nieuwe leden verwelkomen. Onder meer HelloFresh, Achmea en Hogeschool Utrecht sloten zich aan. Hiermee zet de…
Lees meer
DDMA |

Terugblik Post Meetup op 14 mei

Op donderdag 14 mei j.l. kwamen we weer met een groep post-liefhebbers bij elkaar voor actuele updates, kennisuitwisseling en om met elkaar in gesprek te gaan. Met 39 leuke gasten…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…