Spring naar content

Floris heeft ruime ervaring in sales, marketing en business development binnen de mediabranche, onder meer bij RTL, Qmusic en DPG Media. Als relatiemanager binnen het membership-team van DDMA gaat hij zich onder meer richten op het onderhouden, verdiepen en verstevigen van relaties met leden en het vergroten van de DDMA-achterban. Daarnaast is Floris verantwoordelijk voor de sponsoring van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “We zijn heel blij met de komst van Floris. DDMA blijft groeien en dat vraagt om ervaren relatiemanagers. Floris brengt een schat aan ervaring mee die we kunnen inzetten om nieuwe relaties te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap verder te verdiepen en te vergroten”.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt een Ervaren Salesmarketeer

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van AI tot data-ethiek. Werken bij…
Lees meer
DDMA |

DDMA viert 20e verjaardag en reikt de Carel Rog penning uit

Donderdag 28 november 2024, Amsterdam – DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, bestaat 20 jaar en vierde dit jubileum met haar leden in Capital C in Amsterdam. Bij deze…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024

De winnaar van de DDMA Customer Data Awards 2024 is vandaag bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT in Capital C in Amsterdam. Cosmeticabedrijf Rituals trok aan het langste eind in de categorie…