Spring naar content

Floris heeft ruime ervaring in sales, marketing en business development binnen de mediabranche, onder meer bij RTL, Qmusic en DPG Media. Als relatiemanager binnen het membership-team van DDMA gaat hij zich onder meer richten op het onderhouden, verdiepen en verstevigen van relaties met leden en het vergroten van de DDMA-achterban. Daarnaast is Floris verantwoordelijk voor de sponsoring van grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “We zijn heel blij met de komst van Floris. DDMA blijft groeien en dat vraagt om ervaren relatiemanagers. Floris brengt een schat aan ervaring mee die we kunnen inzetten om nieuwe relaties te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap verder te verdiepen en te vergroten”.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2025 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2025 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu…
Lees meer
DDMA |

Dit zijn de genomineerden voor de Friends of Search Awards 2025

De jury van de Friends of Search Awards heeft de genomineerden bekendgemaakt. In de categorie Best PPC dingen KLM Royal Dutch Airlines, LedLoket en Soccerfanshop International mee naar de winst.…