Spring naar content

Tijdens de DDMA Digital Talks delen steeds één of meerdere sprekers hun kennis over een actueel thema. Deelnemers kunnen van tevoren hun vragen insturen of deze live tijdens de sessie stellen. Op deze manier kunnen professionals, ook vanuit huis, met elkaar in contact komen en van elkaar leren. De Digital Talks zijn toegankelijk voor leden van DDMA.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “We zien deze week bij onze achterban heel duidelijk dat de behoefte groot is om met vakgenoten te overleggen. Mensen zitten met vragen waar ze nooit eerder over na hoefden te denken, terwijl anderen juist al antwoorden hebben. Deze kennisdeling kunnen wij als branchevereniging faciliteren via onze Digital Talks. We kunnen hierbij heel snel schakelen. Mocht er vandaag een onderwerp naar boven komen, dan kunnen we een dag later al een sessie organiseren. Ik roep leden dan ook op om hun issues en vragen met ons te blijven delen.”

Uiteenlopende thema’s

De eerste onderwerpen die aan bod komen in de Digital Talks zijn onder meer technieken en tips voor samenwerken op afstand, veranderende bedrijfsvoering voor agencies in crisistijd en de inzet van telemarketing om mensen te helpen in deze periode. Deze lijst aan thema’s wordt continu uitgebreid. Aanmelden voor de Digital Talk over telemarketing, die aanstaande maandag om 16.30 uur plaatsvindt, is al mogelijk.

Heb jij vragen die je graag met andere DDMA-leden wil bespreken of waarover je meer zou willen weten? Geef het aan ons door via dit formulier. We proberen zoveel mogelijk thema’s te behandelen in onze Digital Talks. Je kunt ons natuurlijk ook bereiken via info@ddma.nl of 020 4528413.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…