Spring naar content

Tijdens de DDMA Digital Talks delen steeds één of meerdere sprekers hun kennis over een actueel thema. Deelnemers kunnen van tevoren hun vragen insturen of deze live tijdens de sessie stellen. Op deze manier kunnen professionals, ook vanuit huis, met elkaar in contact komen en van elkaar leren. De Digital Talks zijn toegankelijk voor leden van DDMA.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “We zien deze week bij onze achterban heel duidelijk dat de behoefte groot is om met vakgenoten te overleggen. Mensen zitten met vragen waar ze nooit eerder over na hoefden te denken, terwijl anderen juist al antwoorden hebben. Deze kennisdeling kunnen wij als branchevereniging faciliteren via onze Digital Talks. We kunnen hierbij heel snel schakelen. Mocht er vandaag een onderwerp naar boven komen, dan kunnen we een dag later al een sessie organiseren. Ik roep leden dan ook op om hun issues en vragen met ons te blijven delen.”

Uiteenlopende thema’s

De eerste onderwerpen die aan bod komen in de Digital Talks zijn onder meer technieken en tips voor samenwerken op afstand, veranderende bedrijfsvoering voor agencies in crisistijd en de inzet van telemarketing om mensen te helpen in deze periode. Deze lijst aan thema’s wordt continu uitgebreid. Aanmelden voor de Digital Talk over telemarketing, die aanstaande maandag om 16.30 uur plaatsvindt, is al mogelijk.

Heb jij vragen die je graag met andere DDMA-leden wil bespreken of waarover je meer zou willen weten? Geef het aan ons door via dit formulier. We proberen zoveel mogelijk thema’s te behandelen in onze Digital Talks. Je kunt ons natuurlijk ook bereiken via info@ddma.nl of 020 4528413.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…