Spring naar content

Tijdens de DDMA Digital Talks delen steeds één of meerdere sprekers hun kennis over een actueel thema. Deelnemers kunnen van tevoren hun vragen insturen of deze live tijdens de sessie stellen. Op deze manier kunnen professionals, ook vanuit huis, met elkaar in contact komen en van elkaar leren. De Digital Talks zijn toegankelijk voor leden van DDMA.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “We zien deze week bij onze achterban heel duidelijk dat de behoefte groot is om met vakgenoten te overleggen. Mensen zitten met vragen waar ze nooit eerder over na hoefden te denken, terwijl anderen juist al antwoorden hebben. Deze kennisdeling kunnen wij als branchevereniging faciliteren via onze Digital Talks. We kunnen hierbij heel snel schakelen. Mocht er vandaag een onderwerp naar boven komen, dan kunnen we een dag later al een sessie organiseren. Ik roep leden dan ook op om hun issues en vragen met ons te blijven delen.”

Uiteenlopende thema’s

De eerste onderwerpen die aan bod komen in de Digital Talks zijn onder meer technieken en tips voor samenwerken op afstand, veranderende bedrijfsvoering voor agencies in crisistijd en de inzet van telemarketing om mensen te helpen in deze periode. Deze lijst aan thema’s wordt continu uitgebreid. Aanmelden voor de Digital Talk over telemarketing, die aanstaande maandag om 16.30 uur plaatsvindt, is al mogelijk.

Heb jij vragen die je graag met andere DDMA-leden wil bespreken of waarover je meer zou willen weten? Geef het aan ons door via dit formulier. We proberen zoveel mogelijk thema’s te behandelen in onze Digital Talks. Je kunt ons natuurlijk ook bereiken via info@ddma.nl of 020 4528413.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…