Spring naar content

Over de opleiding: ‘Marketing Impact met Data en AI’

‘Marketing Impact met Data en AI’ biedt een compleet overzicht van de nieuwste inzichten en vaardigheden die nodig zijn om data en AI succesvol toe te passen binnen marketingstrategieën. Het curriculum is ontwikkeld door experts van de Rijksuniversiteit Groningen in samenwerking met DDMA, Data & Insights Network en NIMA. Deelnemers worden begeleid door topdocenten en praktijkprofessionals, en leren datagedreven strategieën opzetten, klantinzichten verbeteren en bedrijfsresultaten optimaliseren door middel van data en AI.

De opleiding richt zich specifiek op data marketeers, data scientists, data consultants en data engineers. Voor elk van deze beroepsgroepen is een module ontwikkeld, die stuk voor stuk dieper ingaan op de voor hun relevante onderdelen van datagedreven werken in het marketingvakgebied. Deelnemers doen gericht kennis en vaardigheden op binnen hun eigen discipline.

Aanmelden

Belangstellenden kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor de opleiding. Voor meer informatie over het programma, de lesmethoden, de toelatingsvoorwaarden en kosten, kan men terecht op de website van de Rijksuniversiteit Groningen: Marketing Impact met Data en AI.

Goed nieuws: DDMA-leden ontvangen €2000 korting voor het programma.

Over DDMA en haar partners
DDMA is de grootste branchevereniging voor marketing en data. Wij zijn een netwerk van ruim 360 merken, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data succesvol en verantwoord willen inzetten voor marketingdoeleinden. Wij duiden ontwikkelingen op het gebied van technologie, regelgeving en ethiek en brengen marketeers, dataspecialisten en juristen bij elkaar om hen te helpen groeien in hun vak. Ook bevorderen we zelfregulering en zijn we gesprekspartner van beleidsmakers en toezichthouders.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Oud-directeur Diana Janssen: 20 jaar DDMA

Van de 20 jaar dat DDMA bestaat, stond Diana Janssen 17 jaar aan het roer als directeur van de vereniging. Hoe kijkt zij terug op de afgelopen twee decennia?
Lees meer
DDMA |

DDMA slaat handen ineen met University of Groningen Business School, Data & Insights Network en NIMA Beroepsvereniging voor nieuwe marketingopleiding ‘Marketing Impact met Data en AI’

Brancheorganisatie DDMA slaat de handen ineen met University of Groningen Business School, het Data & Insights Network (DIN) en NIMA Beroepsvereniging voor een nieuwe opleiding: ‘Marketing Impact met Data en…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Study 2024: AI application exposes fundamental problem, data quality remains a major challenge

Despite all the technological developments, staff/workers and the organizational and learning capacity of organizations remain the greatest challenges for data-driven working. This was revealed by the 2024 (DDMO) Data-Driven Marketing…