Spring naar content

Verder lezen?

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van data-overload naar impact: marketingteams in de crunch

Afgelopen donderdag 6 maart kwamen vijftien marketing- en dataspecialisten uit toonaangevende organisaties bijeen in Amsterdam voor een Elite-sessie van DDMA. Het centrale thema: hoe kunnen marketeers data beter benutten om…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Privacy, Data, and Effectiveness: The State of Digital Advertising in 2025

Digital advertising and measurement are evolving fast, driven by privacy centric measures. These driving forces consist of changing legislation, growing awareness for data ethics, privacy enhancing browsers and hardware, developments…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…