Verder lezen?
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Ook interessant
 
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Data, Decisions & Engagement
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Marketing als motor van een duurzame revolutie
                De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Data, Decisions & Engagement
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt
                DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Data, Decisions & Engagement
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang
                Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…