Spring naar content

Deze mijlpaal markeert niet alleen twee decennia van vooruitgang en innovatie, maar ook een periode waarin het belang en de impact van data exponentieel zijn toegenomen. In een wereld waarin iedere onderneming zich inmiddels bezighoudt met data, en de technologische ontwikkelingen het marketingvak volledig verandert, staan wij weer voor je klaar om je te voorzien van inzichten en inspiratie op het snijvlak van data, creatie en technologie.

Onze ledenagenda een goed beeld van wat je tot aan het einde van het jaar van ons kunt verwachten (Let op: per week komen er nog meer bij!). Bekijk hieronder alle evenementen en publicaties die op de planning staan. Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten. Alle evenementen kun je terugvinden op ddma.nl/events.

DDMA Ledenagenda Q3 en Q4 2024

Download (114,18 KB)

Laura van Gessele

Team lead membership | Senior Relatiemanager

Loraine Heijstek

Programmamanager

Elke Willemsen

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Lieke Wesselius

Programmamanager

Lune Veldhuizen

Salesmarketeer

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: bureaumedewerker DDMA

Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…