Spring naar content

Broccolihond

In de campagnevideo zien we een jongetje van 8 jaar, geïnspireerd door zijn vader die in het vak werkzaam is, ‘data’ verzamelen van zijn klasgenootjes om iedereen op zijn verjaardag een traktatie op maat te kunnen geven. “In dit filmpje zie je dat creativiteit zorgt voor het onderscheidend vermogen om mensen écht te raken en in beweging te brengen”, aldus Janssen. 

Profiteren van alles wat DDMA te bieden heeft

DDMA heeft de afgelopen jaren het aantal leden fors zien toenemen, omdat organisaties bij DDMA alles vinden wat nodig is om ‘marketing anno nu’ te kunnen bedrijven. “We constateerden dat onze groei niet in verhouding stond tot de bekendheid van DDMA. Voor ons is dit een logisch moment om DDMA in nog bredere kring bekend te maken. Er zijn nog zoveel organisaties die kunnen profiteren van alles wat DDMA te bieden heeft”, aldus DDMA voorzitter Robert van Geffen. 

Over de campagne

De campagne ‘Data maak er iets moois van’ is uiteraard sterk datagedreven en is onder meer te zien op  FacebookLinkedIn en Twitter. Daarnaast is er de website www.ddma.nl/datamaakerietsmooisvan

Samenwerking

Voor deze campagne heeft DDMA samengewerkt met een aantal partijen. Ceci n’est pas un bureau is de bedenker van het concept, Wefilm de produktiemaatschappij (regisseur Zara Dwinger) en Your Social/Oogst neemt het digitale stuk voor haar rekening. De Issuemakers tekende voor de PR-ondersteuning.

Monique Rutten

Voormalig Directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
ePrivacy Verordening |

Telemarketing alleen nog met toestemming consument

Op 4 juni heeft de Tweede Kamer een voorstel aangenomen dat telemarketing alleen nog toestaat met toestemming. Tijdens de behandeling van de Energiewet is namelijk een voorstel aangenomen dat het…
Lees meer
Post |

Brievenbusreclame en zelfregulering: hier moet je op letten als marketeer

Dat het bereiken van (nieuwe)klanten en donateurs effectief is met post, is een bewezen feit. Recent onderzoek* laat zien dat de overall waardering voor post de afgelopen jaren is toegenomen.…
Lees meer
E-mail |

Discover the Magic of Interactive Email Marketing

In the rapidly evolving world of digital marketing, brands are constantly competing for consumers’ attention. With hundreds of emails flooding inboxes daily, it’s crucial to stand out and remain relevant.…