Spring naar content

Broccolihond

In de campagnevideo zien we een jongetje van 8 jaar, geïnspireerd door zijn vader die in het vak werkzaam is, ‘data’ verzamelen van zijn klasgenootjes om iedereen op zijn verjaardag een traktatie op maat te kunnen geven. “In dit filmpje zie je dat creativiteit zorgt voor het onderscheidend vermogen om mensen écht te raken en in beweging te brengen”, aldus Janssen. 

Profiteren van alles wat DDMA te bieden heeft

DDMA heeft de afgelopen jaren het aantal leden fors zien toenemen, omdat organisaties bij DDMA alles vinden wat nodig is om ‘marketing anno nu’ te kunnen bedrijven. “We constateerden dat onze groei niet in verhouding stond tot de bekendheid van DDMA. Voor ons is dit een logisch moment om DDMA in nog bredere kring bekend te maken. Er zijn nog zoveel organisaties die kunnen profiteren van alles wat DDMA te bieden heeft”, aldus DDMA voorzitter Robert van Geffen. 

Over de campagne

De campagne ‘Data maak er iets moois van’ is uiteraard sterk datagedreven en is onder meer te zien op  FacebookLinkedIn en Twitter. Daarnaast is er de website www.ddma.nl/datamaakerietsmooisvan

Samenwerking

Voor deze campagne heeft DDMA samengewerkt met een aantal partijen. Ceci n’est pas un bureau is de bedenker van het concept, Wefilm de produktiemaatschappij (regisseur Zara Dwinger) en Your Social/Oogst neemt het digitale stuk voor haar rekening. De Issuemakers tekende voor de PR-ondersteuning.

Monique Rutten

Voormalig Directeur bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
AVG |

De zaak Mousse/CNIL: Is uitvragen van geslacht écht nodig?

De zaak Mousse tegen CNIL draait om de vraag of SNCF bij de verkoop van treintickets verplicht mag vragen naar het geslacht van klanten (‘man’ of ‘vrouw’). De Europese rechter…
Lees meer
AI Act |

Legal en Marketing: Wat 2024 bracht en 2025 gaat brengen

2024 bracht volop juridische beweging in de wereld van marketing en privacy. Bij DDMA hebben we deze ontwikkelingen scherp gevolgd en ons legal team publiceerden maar liefst 34 artikelen om…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Zo werk je in 3 stappen naar klantcontact dat écht klantgericht is

Het beeld dat een klant heeft van een bedrijf wordt in grote mate bepaald door de manier waarop het bedrijf met hen communiceert en hen van dienst is op het…