Spring naar content

Naar aanleiding van deze oproep werd Diana Janssen, directeur van DDMA geïnterviewd over de nieuwe ePrivacy-verordering.

Lees hier het hele artikel 

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA bundelt AI-expertise: Commissies Conversational AI en AI worden één

We zijn verheugd om aan te kondigen dat de Commissie Conversational AI en de Commissie AI gecombineerd verder gaan onder één nieuwe commissie met de naam DDMA Commissie AI. In…
Lees meer
AVG |

Standaard cookiebanner generators: waar moet je op letten

‘Alles accepteren’, ‘Alles weigeren’, ‘Alleen essentiële cookies’: wie een webpagina bezoekt, komt ongetwijfeld in aanraking met een cookiebanner. Cookiebanners zijn een manier om toestemming te regelen van de gebruiker, waardoor…
Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement, AI en Social media krijgen versterking

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Data Decisions & Engagement en Social media. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail), Guus Rutten (GX | Part of Happy Horizon), Merel Donkers (PostNL)…