Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het derde kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: ABN Amro, Delta Fiber Nederland, Burkworks, Annalect, Baer, SOLVM, Squeezely, AffilyAds, TAMBR en WEBSOLVE. Salesforce.org verbond zich daarnaast als kennispartner aan de branchevereniging, die inmiddels meer dan 350 organisatieleden kent. In het eerste half jaar van 2021 kwamen er al 30 nieuwe leden bij. 

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Wij zijn actief in een vakgebied dat geen dag hetzelfde is. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten steeds meer. Bij DDMA zorgen we ervoor dat leden altijd zijn voorbereid op deze veranderingen. Ons diverse ledennetwerk is daarbij een groot voordeel. Daarom ben ik blij dat we ook dit kwartaal weer bureaus, technologieleveranciers en adverteerders uit verschillende sectoren aan ons hebben weten te binden. We gaan met veel vertrouwen het laatste kwartaal én het nieuwe jaar in.” 

Het is dit najaar awardseizoen bij DDMA. Na de uitreiking van de E-mail Awards in september, volgen later dit jaar nog de Customer Data AwardDutch CRO Awards en de Friends of Search Awards. De laatste twee worden uitgereikt op live evenementen. Ook wordt het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek gepubliceerd en staan er verschillende strategische topics op de (online) eventagenda.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Privacy is perceptie: waarom consumenten Rituals blind vertrouwen

“Rituals mag alles van mij weten. Dat is geven en nemen”, zei een consument in het kwalitatief onderzoek van de DDMA Privacy Monitor 2025. Een opvallend voorbeeld van het vertrouwen…
Lees meer
DDMA |

DDMA Barometer 2025: Consumentenaandacht onder druk, houden marketeers rekening met digital detox?

Succesvolle marketing is gebaat bij oprechte consumentenaandacht. In een wereld vol prikkels, notificaties en constante digitale aanwezigheid wordt het vangen van die aandacht een steeds grotere uitdaging. Online media en…