Spring naar content

Ons besluit heeft te maken met de coronacrisis en de maatregelen van de regering. We willen natuurlijk een fantastisch evenement neerzetten, met de beste sprekers, en waar iedereen in een uitverkochte zaal met elkaar het gesprek aan kan gaan. De mogelijke versoepelingen op 20 september bieden daar simpelweg nog te veel onzekerheid voor. Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, ontvangt een persoonlijk bericht met meer informatie.

Maar er is ook goed nieuws. De DDMA E-mail Awards gaan dit jaar wél door, gewoon op 30 september in Hoogtij Amsterdam, zodat we de beste e-mailexperts van Nederland alsnog een podium kunnen geven. Meer over het programma maken we binnenkort bekend. Tickets hiervoor zijn vanaf vandaag te koop, evenals tickets voor de Email Summit op 10 februari. Dus wil jij zien aan welke cases de beste e-mailmarketeers van Nederland het afgelopen jaar hebben gewerkt? Bestel dan nu je tickets!

Koop tickets voor de DDMA Email Summit

Koop tickets voor de DDMA E-mail Awards

Tot slot wilden we nog even uitlichten dat er nog sponsorplekken vrij zijn, zowel voor de E-mail Awards op 30 september, als voor de Email Summit op 10 februari 2022. Neem voor meer informatie contact op via liekewesselius@ddma.nl.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Opens en kliks in e-mails waar je niets mee kan

Hé, meer opens en kliks in jouw verzonden e-mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Dit allemaal dankzij Microsoft Safelinks. Het klinkt goed, maar is het wel…
Lees meer
DDMA |

Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards 2024

De winnaars van de DDMA EMAS Awards 2024 zijn vandaag bekendgemaakt. Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

The Marketing Automation Journey of Claro Carwash

In the dynamic world of digital marketing, Claro Carwash has positioned itself as a leading player in the Benelux carwash industry. The company’s ambition is clear: to become the premium…