Spring naar content

Ons besluit heeft natuurlijk alles te maken met de coronacrisis en de maatregelen van de regering. Zoals je van ons gewend bent, willen we niets minder dan een fantastisch evenement neerzetten, met de beste internationale sprekers. Dat is onder de huidige omstandigheden helaas niet realistisch. Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, ontvangt een persoonlijk bericht met meer informatie.

De DDMA E-mail Awards gaan dit jaar wél door, zodat we alsnog de beste e-mailexperts van Nederland kunnen eren. Dit doen we op donderdag 24 september, in een andere vorm waarover je snel meer hoort. De deadlines voor inschrijving verschuiven hierdoor uiteraard ook. Hierover volgt binnenkort meer informatie. Organisaties en personen die zich al hebben ingeschreven ontvangen een persoonlijk bericht – deze inzendingen blijven uiteraard geldig.

Daarnaast gaat de DDMA Commissie E-mail aan de slag met alternatieve manieren om ook dit jaar het e-mailvakgebied naar een hoger plan te tillen. Je hoort snel van ons!

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…