Spring naar content

Tessa Visser, Nochii Online Marketing: “Door ontwikkelingen op het gebied van tracking-preventie wordt 2021 een uitdagend jaar.”

Na twee jaar in Duitsland gewerkt te hebben als content editor, is Tessa momenteel 2,5 jaar werkzaam bij Nochii Online Marketing als online marketing consultant. Haar specialisatie ligt op het gebied van Search en Shopping en ze houdt zich daarnaast bezig met alle mogelijkheden van Marketplaces. Tessa: “Mijn kracht ligt in het feit dat ik als consultant op de hoogte ben van alle verschillende vormen van online marketing. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis met vakgenoten te delen en samen te sparren over de beste aanpak. 2021 gaat een uitdagend jaar worden zeker als we kijken naar de ontwikkelingen op het gebied van tracking-preventie. Ik ga deze uitdaging graag aan door deze ontwikkelingen en de impact ervan zo goed mogelijk over te brengen aan vakgenoten.”

Marcel Smal, iProspect: “Automation heeft het speelveld van Paid Search voorgoed veranderd. Het verschil wordt nu gemaakt met de juiste strategie en het gebruik van data.”

Marcel werkt alweer 7,5 jaar in Paid Search bij iProspect. Vanaf het nieuwe jaar is hij daar als Senior Director PPC verantwoordelijk voor het PPC-team. Marcel: “Ik ben een echte vakidioot en ik heb vooral interesse in automatiseren, het gebruik van data en het testen van nieuwe dingen. Ik vind het fantastisch om met mede-PPC’ers te sparren en nieuwe inzichten met elkaar op te doen. Ik denk dat ik met mijn kennis een sterke bijdrage kan leveren en ik kijk ernaar uit om samen mooie projecten van de grond te krijgen.”

Ingmar Duynisveld, ING: “Het samenbrengen van verschillende typen data moet blootleggen wat geoptimaliseerd moet worden.”

Ingmar is werkzaam als contentspecialist/customer journey expert bij ING. Hij heeft een passie voor online marketing en dan met name voor de manier waarop organisaties met optimalisaties omgaan. Ingmar: “Creatie en optimalisatie zijn voor mij een verbonden eenheid. Data is hierbij essentieel; het samenbrengen van verschillende typen data moet hetgeen blootleggen wat moet worden verbeterd. Hoe pak je dit dan aan? Zeker bij grote organisaties, waar SEO vaak in verschillende bedrijfsonderdelen zit verweven. Een vraag waar ik me bij ING graag in vastbijt. Zo heb ik binnen ING de laatste jaren gewerkt aan een werkwijze en tooling-samenstelling waarmee we onze 400 contenteigenaren de benodigde inzichten en hulpmiddelen bieden om hun content effectief en efficiënt te optimaliseren. Ik hoop binnen de Commissie met deze ervaring veel input te kunnen leveren om zo de vragen van een groter publiek te kunnen beantwoorden.

Daan Aussems, SDIM Online Marketing, “Het is belangrijk dat organisaties weten hoe SEO kan bijdragen aan online marketingdoelstellingen en welke raakvlakken SEO heeft met andere kanalen.”

Daan werkt met veel plezier als SEO Consultant bij SDIM Online Marketing. In zijn rol streeft hij naar mooie samenwerkingen waarin klanttevredenheid centraal staat. Naast SEO consultant is hij als teamlead ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling en prestaties van het team. Opdrachtgevers waar hij voor werkt zijn voornamelijk internationaal en bestaan grotendeels uit MKB+-, NGO’s en startups in sectoren als sport/health, (financiële) dienstverlening, transport en logistiek en overheidsinstellingen. Daan: Door veel met verschillende klanten bezig te zijn en het begeleiden van collega’s heb ik te maken met veel verschillende opdrachtgevers met ieder een verschillend kennisniveau en andere vraagstukken. Het schakelen tussen verschillende typen klanten geeft inzicht in de informatiebehoefte van de markt. Met deze ervaring hoop ik in de commissie een bijdrage te kunnen leveren om deze informatiebehoefte te vervullen. Ik vind het belangrijk dat organisaties weten hoe SEO kan bijdragen aan online marketingdoelstellingen en welke raakvlakken SEO heeft met andere kanalen.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in tweede kwartaal 2022

In april, mei en juni verwelkomde DDMA 18 nieuwe leden, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en DEPT Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer…
Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert de Digital Analytics Summit: een nieuw congres met alles over digital analytics

DDMA organiseert op 13 oktober 2022 in B. Amsterdam een nieuw congres: de Digital Analytics Summit. Dit is hét kennis- en netwerkevenement op het gebied van digital analytics in Nederland…
Lees meer
DDMA |

Leen Bakker en Vandentop Tuinhout winnaars van de Friends of Search Awards 2022

Tijdens searchcongres Friends of Search in Amsterdam zijn vandaag de winnaars van de Friends of Search Awards 2022 bekendgemaakt. In de categorie SEA (PPC) wist Leen Bakker de jury te…