Spring naar content

Carmen Ploeger (PI Marketing): “Ik krijg veel energie van het sparren met verschillende organisaties, het delen van trends en ontwikkelingen en het inspelen op kansen”

Carmen is inmiddels 4+ jaar werkzaam als marketing automation specialist. Ze is begonnen bij een semioverheidsorganisatie waarbij de focus in haar rol lag op het innoveren van bibliotheken in de provincie Utrecht door de ontwikkeling van een CRM-systeem en passende marketing automation oplossing. Inmiddels 2,5 jaar geleden is ze begonnen bij PI Marketing, een online marketingbureau gespecialiseerd in marketing automation. Daar helpt Carmen dagelijks verschillende klanten met het creëren van een gepersonaliseerde klantervaring op de website en in e-mailcampagnes.

Carmen: “Sinds dit jaar vervul ik naast mijn e-mailmarketing rol ook de rol van unit lead. In deze rol denk ik, voor klanten in mijn unit, mee over strategische jaarplannen en hoe wij daar met onze specialisten onze bijdrage aan kunnen geven. Ik krijg veel energie van het sparren met verschillende organisaties, het delen van trends en ontwikkelingen en het inspelen op kansen. Ik zie mijzelf als een verbinder tussen onze klanten en vind het belangrijk om mijn kennis en ervaring te delen. Een mooie volgende stap om dit ook buiten onze organisatie te gaan doen in mijn rol als DDMA E-mail commissielid!”

Andreas Pohan Simandjuntak

Andreas Pohan Simandjuntak (Kotak Marketing): “De brug tussen IT en marketing mist vaak in bedrijven waardoor next level data-driven marketing uitblijft.

Andreas is oprichter van Kotak Marketing en heeft jarenlang gewerkt op het snijvlak van marketing en data. Met een brede interesse van marketing tot data en van privacy tot psychologie, zet hij zijn kennis in om marketing te optimaliseren en te automatiseren. Met als doel het verbeteren van de klantreis. E-mail is daarbij een ontzettend interessant kanaal door de technische mogelijkheden, de meetbaarheid en snelheid waarmee je hypotheses kan toetsen, aldus Andreas.

Andreas: “Door mijn gecombineerde ervaring met data en verschillende marketing automation-systemen, ontdek ik kansen in de data en maak ik de vertaalslag om die te implementeren voor marketingtoepassingen. Met die kennis wil ik als DDMA E-mail commissielid waarde toevoegen aan het team op het gebied van technologische en data gedreven toepassingen voor e-mailmarketing.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off

Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q1 en Q2

Het is weer februari. Hét moment dat we de DDMA Ledenagenda van de eerste helft van het komende jaar delen. Het belooft een bijzonder jaar te worden, bomvol kennis en…