Spring naar content

Carmen Ploeger (PI Marketing): “Ik krijg veel energie van het sparren met verschillende organisaties, het delen van trends en ontwikkelingen en het inspelen op kansen”

Carmen is inmiddels 4+ jaar werkzaam als marketing automation specialist. Ze is begonnen bij een semioverheidsorganisatie waarbij de focus in haar rol lag op het innoveren van bibliotheken in de provincie Utrecht door de ontwikkeling van een CRM-systeem en passende marketing automation oplossing. Inmiddels 2,5 jaar geleden is ze begonnen bij PI Marketing, een online marketingbureau gespecialiseerd in marketing automation. Daar helpt Carmen dagelijks verschillende klanten met het creëren van een gepersonaliseerde klantervaring op de website en in e-mailcampagnes.

Carmen: “Sinds dit jaar vervul ik naast mijn e-mailmarketing rol ook de rol van unit lead. In deze rol denk ik, voor klanten in mijn unit, mee over strategische jaarplannen en hoe wij daar met onze specialisten onze bijdrage aan kunnen geven. Ik krijg veel energie van het sparren met verschillende organisaties, het delen van trends en ontwikkelingen en het inspelen op kansen. Ik zie mijzelf als een verbinder tussen onze klanten en vind het belangrijk om mijn kennis en ervaring te delen. Een mooie volgende stap om dit ook buiten onze organisatie te gaan doen in mijn rol als DDMA E-mail commissielid!”

Andreas Pohan Simandjuntak

Andreas Pohan Simandjuntak (Kotak Marketing): “De brug tussen IT en marketing mist vaak in bedrijven waardoor next level data-driven marketing uitblijft.

Andreas is oprichter van Kotak Marketing en heeft jarenlang gewerkt op het snijvlak van marketing en data. Met een brede interesse van marketing tot data en van privacy tot psychologie, zet hij zijn kennis in om marketing te optimaliseren en te automatiseren. Met als doel het verbeteren van de klantreis. E-mail is daarbij een ontzettend interessant kanaal door de technische mogelijkheden, de meetbaarheid en snelheid waarmee je hypotheses kan toetsen, aldus Andreas.

Andreas: “Door mijn gecombineerde ervaring met data en verschillende marketing automation-systemen, ontdek ik kansen in de data en maak ik de vertaalslag om die te implementeren voor marketingtoepassingen. Met die kennis wil ik als DDMA E-mail commissielid waarde toevoegen aan het team op het gebied van technologische en data gedreven toepassingen voor e-mailmarketing.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…