Spring naar content

Nu live evenementen er voorlopig niet inzitten, organiseren we ter vervanging van de Customer Data Award Night 2020 een speciale Digital Talk: ‘De beste customer data cases van 2020’ op dinsdag 1 december (15:30-17:00). Tijdens deze Digital Talk gaat presentator Ronnie Overgoor in gesprek met de genomineerden en presenteren de genomineerden hun case. Kortom, een online sessie bomvol kennis, inspirerende pitches en diepgaande gesprekken. Aan het einde van de sessie bekronen wij dan alsnog de beste klantdata-case van het jaar en reiken we de award uit, uiteraard met inachtneming van alle maatregelen.

De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de veertiende keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions), Marcel van der Marck (Mylon), Ewout Vis (Sanoma), Ceesjan de Vos (Vakmedianet) en Harm Olde (KPN).

De DDMA Customer Data Award 2020 wordt gesponsord door Cmotions, Datalogue, EDM, ORTEC en SearchResult.

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend

De inschrijving voor de DDMA Customer Data Awards 2025 is officieel geopend. Voor de 19e keer gaat DDMA op zoek naar de meest vooruitstrevende organisaties in Nederland op het gebied…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen

Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 – afgelopen 2 en 3 april in Utrecht – stond Lucas Bos namens de DDMA-commissie Data, Decisioning & Engagement op het podium met een heldere…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Arnold van het Nederend nieuwe juryvoorzitter DDMA Customer Data Awards

Arnold van het Nederend, Director Customer Personalisation & Analytics bij KPN, is benoemd tot de nieuwe voorzitter van de vakjury van de DDMA Customer Data Awards. Na vier jaar als…