Spring naar content

Sander Peterse (TikTok) 

Sander heeft rollen vervuld bij onder meer Google en LinkedIn en is recent begonnen bij TikTok. Over de loop van zijn carrière heeft hij een grote interesse ontwikkeld in de digitale platformen waarvoor hij heeft gewerkt. Met zijn brede ervaring en expertise in samenwerking met mediabureaus is hij uitstekend toegerust om deel te nemen aan de DDMA Commissie Social Media. 

Sander: “Ik treed toe tot de commissie vanuit zowel persoonlijke als professionele overwegingen. Ik kijk ernaar uit om een actieve bijdrage te leveren aan TikToks kennispartnerschap met DDMA. Daarnaast begrijp ik het belang van de commissie en haar initiatieven goed, en wil ik helpen om die onder de aandacht te brengen bij merken, bureaus en platformen.” 

Jeffrey Ploeg (Odido) 

Jeffrey heeft 10 jaar ervaring binnen data-, marketing- en tech-domein en heeft diverse functies bekleed. Van analist tot engineer en van product owner tot product manager. Vanuit die rollen is hij altijd verantwoordelijk geweest voor het volwassen maken van dataproducten. Denk bijvoorbeeld aan digital analytics, CDP’s, cloud-oplossingen en real-time personalisatie op basis van slimme modellen. 

Jeffrey: “Mijn kracht zit op het snijvlak van techniek en business, met een sterke focus op het vertalen van complexe technische vraagstukken naar begrijpelijke oplossingen voor stakeholders en andersom. Dus kort gezegd: het oplossen van problemen vanuit de business naar technische oplossingen. Ik combineer hands-on expertise met strategisch inzicht om een platform te ontwikkelen dat niet alleen actuele problemen oplost, maar ook nadenkt over die van de toekomst. Met die ervaring en mindset, hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren in de DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement.” 

Liridon Bejta (Springbok Agency) 

Liridon werkt nu ruim vijf jaar bij Springbok. Eerst als data scientist, maar inmiddels als een van de data leads. Vanuit die rol ondersteunt hij klanten, maar is hij ook verantwoordelijk voor een team van data engineers en nieuwe data proposities. 

Liridon: “Met een sterke focus op data en customer analytics probeer ik klanten te helpen met het maken van betere beslissingen. Technologie speelt hier een belangrijke rol in, maar het draait ook vaak om het meekrijgen van de juiste mensen. Het samenbrengen van data, technologie, de juiste stakeholders en hoe dit bij elkaar moet leiden tot het maken van meer impact is waar ik onze klanten bij ondersteun. Met deze ervaring en capaciteiten hoop ik een waardevolle bijdrage te leveren binnen de DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement.” 

Joost Gipman (Randstad Groep Nederland) 

Joost Gipman is werkzaam als directeur Marketing & Communicatie Randstad Professional bij Randstad Groep Nederland. Daar werkt hij inmiddels 11 jaar met veel plezier. 

Joost: “Ik ben een marketinggeneralist die toch ook graag de diepte in duikt. Mijn expertise komt het beste tot zijn recht wanneer ik verbindingen kan leggen tussen de business en marketing. Ik denk graag in oplossingen, knoop verschillende inzichten aan elkaar en wil daarmee vooruitgang te boeken. Ook geloof ik heel erg in de combinatie van brand en performance marketing om het maximale resultaat te bereiken. Het gebruik van data hierin is cruciaal, aangevuld met een gezonde dosis gut feeling. Dit is dan ook de reden dat ik met veel enthousiasme toetreed tot de DDE-commissie.” 

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…