De volgende organisaties sloten zich eveneens aan bij DDMA: AS Kwadraat, OnMarc, Virtually Human, Fairshare, EBT-Solutions en Mandad e-mailmarketing.
DDMA-leden staan vooraan in de AI-beweging
De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van Artificial Intelligence (AI). Dat komt terug uit de recent verschenen DDMA Barometer 2023 waaruit bijvoorbeeld blijkt dat marketingteams sectorbreed nog weinig heil zien in de praktische toepassing van AI. Specifiek binnen de DDMA-achterban denk men daar heel anders over; zij zien wél een grote rol voor AI weggelegd binnen het marketingvak.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Nieuwe DDMA/NIMA Masterclass Influencer Marketing
DDMA, NIMA en BvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing

Lees meer
DDMA
|
Marketing schuift op naar klantbehoud en effectiviteit: Direct Mail blijft relevant
In het moderne marketingvak draait het allang niet meer alleen om meer verkopen. Het gaat om relaties, relevantie en rendement. Uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2025 blijkt een duidelijke…

Lees meer
DDMA
|
Sectoronderzoek Reframe: meer bewustwording rondom DE&I, maar praktijk blijft achter
Diversiteit, gelijkheid en inclusie (DE&I) staan al even op de agenda binnen de marketingsector. Toch blijkt uit onderzoek van Stichting Reframe onder 389 professionals binnen de marketingsector, dat de kloof…