Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het derde en vierde kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap: Maatwerk Online, Krachtig In Marketing, SiteSpect, Movable Ink, Verhuiscadeau, Consumind, Het DM Bureau en Companyspotter. Daarnaast heeft een aantal organisaties al besloten om vanaf het nieuwe jaar lid te worden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Het sterke punt van DDMA is dat we niet achteroverleunen en de status quo in stand willen houden. We zijn continu bezig met de toekomst en de lange termijn van het data- en marketingvak. Die langetermijnblik – gecombineerd met duiding van urgente, actuele thema’s en het verbinden van professionials – werpt zijn vruchten af, met een hoge ledentevredenheid én een groeiend ledenaantal.”

DDMA-leden lopen voorop in datagedreven werken

De nieuwe leden sluiten zich aan bij een netwerk van organisaties die vooroplopen op het gebied van data, innovatie en het centraal stellen van de klant. Dat blijkt uit het recent verschenen Data-Driven Marketing Onderzoek, waarvoor in samenwerking met GfK 420 Nederlanders werkzaam in de marketingsector zijn ondervraagd. DDMA-leden werken beduidend meer datagedreven dan de gemiddelde organisatie (92% vs. 64%). Ook sturen leden vaker op klant-KPI’s (63% vs. 38%) en werken ze vaker volgens agile principes (81% vs. 62%).

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…