Kalender van Evenementen
|
M
ma
|
D
di
|
W
wo
|
D
do
|
V
vr
|
Z
za
|
Z
zo
|
|---|---|---|---|---|---|---|
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
Onder het genot van een heerlijk ontbijt gaan we op 6 september met een selecte groep beslissers in gesprek over een van de meest urgente onderwerpen in onze sector: het marketingteam van de toekomst. Hoe werken verschillende disciplines optimaal samen, welke vaardigheden zijn onmisbaar om wendbaar te blijven en hoe behoud je talent? In de huidige krappe arbeidsmarkt en ons continu veranderende vakgebied zijn deze vragen belangrijker dan ooit. Daarom gaan we hier op 6 september gezamenlijk dieper op in. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
Dinsdag 13 september komen juristen en compliance managers van onze leden virtueel bij elkaar om te discussiëren over aankomende wetgeving. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
Op 22 september vindt de Conversational Conference plaats in Jaarbeurs Utrecht. Hét event over klantcontact via onder meer kanalen als chat, messaging, voice, AI & chatbots. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
|
0 evenementen,
|
2 evenementen,
-
De regels voor influencer marketing zijn vol in beweging. Vanaf 1 juli gelden er nieuwe regels vanuit de Mediawet. Influencers die zich hier niet aan houden, kunnen een boete verwachten. Maar ook adverteerders en bureaus hebben verantwoordelijkheden in de naleving van de (reclame)regels. Tijdens deze DDMA Legal Masterclass over influencer marketing brengen we je op de hoogte van alle relevante wetten en regels, zodat jij daarna precies weet hoe je deze moet toepassen in je dagelijkse praktijk. Meld je aan via het formulier onderaan deze pagina.
-
Organizations are trying to find their way to become more relevant and personal. Can this be achieved without having to demolish and replace your existing MarTech stack? Yes it can! The ultimate goal of being able to listen and respond to incoming data in real-time and achieve business objectives is within reach. |
0 evenementen,
|
1 evenement,
-
In het tweede deel van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan measurement en analyse centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases laten we onder meer zien hoe je ook zonder cookies kunt sturen op digital performance. |
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
0 evenementen,
|
Legal Member Meetup (9-2022)
A DDMA x Pega event | 1-to-1 customer engagement; The What, Why and How