Spring naar content
Laden Evenementen

Tijdens de Masterclass gaan we onder meer in op de volgende thema’s:

  • De Mediawet: welke gevolgen heeft dit voor jouw praktijk?
    • Hoe maak je onderscheid tussen ‘reclame’, ‘sponsoring’ en ‘productplaatsing’
    • Hoe moet ik de Kijkwijzer-symbooltjes gebruiken?
  • Wat is een goede manier van transparant zijn over reclame?
  • Verantwoordelijkheden en rollen van verschillende partijen.
  • Hoe ga je om met toegestuurde gratis producten?
  • Andere reclameregels zoals reclame voor (ongezonde) voeding, alcohol, gokken en cosmetica.
  • Hoe ga je om met reclame gericht op kinderen?
  • Wat zet je in een contract bij een samenwerking?


Heb je een praktijkvoorbeeld?

Uiteraard brengen we de bovenstaande theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de masterclass een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.

Certificaat

Na deelname ontvang je een naslagwerk om alles nog eens rustig door te lezen, én een certificaat om aan je CV en LinkedIn toe te voegen.

Doelgroep: Adverteerders, managementbureaus, reclamebureaus, influencermarketingbureaus, influencers, juristen.

Praktische informatie

27 september @ 14:00 17:00

Met aansluitende borrel

Let op: Alleen fysiek bij te wonen
Locatie: Hortus Botanicus Plantage, Laranjazaal

Hortus Botanicus Plantage

Middenlaan 2A
Amsterdam, 1018DD
+ Google Maps

Kosten
DDMA-leden:    €650,- ex. btw, inclusief borrel
Niet-leden:        €1.000,- ex. btw, inclusief borrel

Deel dit evenement

Aanmelden evenement