Overzicht Events

DDMA Masterclass Privacy: Telemarketing, Door2Door & E-mail

Sinds 25 mei 2018 is privacy voorgoed veranderd. Privacy staat hoog op de agenda bij adverteerders en dienstverleners. De AVG is nog maar net verwerkt en we kijken alweer vooruit naar de e-Privacy Verordening. Het hoort er tegenwoordig bij dat je als marketeer op de hoogte bent van de laatste regels. Voor welke doelen mag je de beschikbare data inzetten? Heb je toestemming nodig om klanten of prospects te benaderen? Mag je bestanden aan elkaar koppelen? Die kennis kun je nu in één dag op doen tijdens de DDMA Masterclass Privacy.

In één dag word je door het gehele woud van wetten, regels en codes geloodst. Aan de hand van praktijkcases komt de theorie tot leven en krijg je informatie die direct toepasbaar is in de praktijk. Uiteraard wordt ook stilgestaan bij recente ontwikkelingen, zoals uitspraken door toezichthouders en de aankomende wetgeving zoals de ePrivacy Verordening. De Masterclass richt zich op de marketeer die te maken heeft met persoonsgegevens binnen zijn of haar functie.

Let op: twee thema’s
Het middagprogramma legt de focus op de marketingkanalen. Om te zorgen voor de nodige diepgang is ervoor gekozen om de focus te leggen op drie marketingkanalen per sessie. De masterclass van 19 december focust zich naast het algemene deel (AVG) op de onderwerpen telemarking, door2door en e-mail.

De masterclass van 14 februari behandelt de onderwerpen Social, Mobile en Online Adverteren. Wil jij hier bij zijn? Aanmelden kan hier.

Sprekers & talks

Matthias De BruyneMatthias De BruyneLegal Counsel
Sara MoschSara MoschLegal Counsel