- Dit evenement is voorbij.
Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first wereld’. Dit heeft grote impact. Verschillende browsers en besturingssystemen hebben het gebruik van third-party cookies geblokkeerd (of gaan dat in de toekomst doen). Ook zijn er (Europese) wetswijzigingen aangekondigd die het compliant gebruik van cookies juridisch moeilijk maken. Deze verschuiving vereist een aanpassing van je marketingstrategie en in veel gevallen ook het implementeren van nieuwe technische oplossingen. In veel gevallen brengt een dergelijke oplossing ook vragen met zich mee: is dit wel de oplossing die we nodig hebben? En zo ja, hoe richt ik dit compliant in?
Tijdens deze serie Legal Talks lichten we in samenwerking met experts veelbesproken nieuwe, alternatieve technische oplossingen toe vanuit zowel het juridische als het technische perspectief. Tijdens deze derde Legal Talk licht een expert van Google toe waarvoor Enhanced Conversions & Customer Match ingezet kunnen worden én wat voor effect dit heeft op respectievelijk rapporten en campagnes. Daarnaast gaat het Legal Team van DDMA dieper in op de juridische aspecten die van belang zijn én welke stappen jij kunt doorlopen om te voldoen aan geldende wet- en regelgeving. Er is volop ruimte voor vragen.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor alleen deze Talk, maar ook de gehele serie. Geef in het formulier aan welke sessies je bij wilt wonen. Ga voor meer informatie over de andere Legal Talks uit deze serie naar deze pagina.
Sprekers
Samen met een expert van Google lichten we de (soortgelijke) techniek achter beide oplossingen toe. Daarnaast bespreken we vanuit juridisch perspectief waar je op kunt letten wanneer je dit AVG-proof wil inrichten.