Spring naar content
Laden Evenementen
  • Dit evenement is voorbij.

Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first wereld’. Dit heeft grote impact. Verschillende browsers en besturingssystemen hebben het gebruik van third-party cookies geblokkeerd (of gaan dat in de toekomst doen). Ook zijn er (Europese) wetswijzigingen aangekondigd die het compliant gebruik van cookies juridisch moeilijk maken. Deze verschuiving vereist een aanpassing van je marketingstrategie en in veel gevallen ook het implementeren van nieuwe technische oplossingen. In veel gevallen brengt een dergelijke oplossing ook vragen met zich mee: is dit wel de oplossing die we nodig hebben? En zo ja, hoe richt ik dit compliant in?

Tijdens deze serie Legal Talks lichten we in samenwerking met experts veelbesproken nieuwe, alternatieve technische oplossingen toe vanuit zowel het juridische als het technische perspectief. In deze tweede Legal Talk licht een expert van Google toe waar Server Side Tag Management de oplossing voor biedt en welke voor- en nadelen dit met zich meebrengt. Vervolgens biedt het Legal Team van DDMA een juridisch perspectief op de tooling om zo concrete handvatten te bieden waar jij mee verder kan. Er is volop ruimte voor vragen.

Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor alleen deze Talk, maar ook de gehele serie. Geef in het formulier aan welke sessies je bij wilt wonen. Ga voor meer informatie over de andere Legal Talks uit deze serie naar deze pagina.

Sprekers

Romar van der Leij

Voormalig Legal counsel | DDMA

Patrick Kool

Data & Measurement Lead | Google

Samen met een expert van Google bespreken we de functionaliteiten van deze nieuwe manier om jouw (marketing)-tags te beheren. We leggen je uit wat de voordelen van sGTM zijn en wat de redenen kunnen zijn om je bestaande GTM te migreren naar sGTM.

Praktische informatie

21 februari 2023 @ 16:00 17:00

Online

Gratis voor DDMA-leden
100 euro excl. BTW voor niet-leden

Deel dit evenement