Spring naar content
Laden Evenementen

Tijdens deze DDMA Digital Member Meetup op 18 maart nemen we je mee in de juridische basisprincipes en bespreken we de meest actuele ontwikkelingen die impact hebben op jouw marketingstrategie. 

Het programma

  • Alle mogelijke opties om met of zonder toestemming e-mails te versturen. Wat is er mogelijk en waar moet je op letten? 
  • Nieuwe ontwikkelingen in de Code Verspreiding Reclame via E-mail: DDMA werkt aan een update van de bestaande Code E-mail uit 2012. Wat gaat er mogelijk veranderen en wat betekent dat voor jouw campagnes? 
  • Actuele rondom geadresseerde en ongeadresseerde reclamepost: Er is steeds meer aandacht voor regulering van postreclame. Er zijn steeds meer gemeenten met een JA-sticker regime. Hoe kan je hier het beste mee omgaan? 

We geven je dus niet alleen een juridische update, maar ook concrete handvatten om compliant en effectief te blijven communiceren via deze kanalen. 

Voor wie?

De inzichten uit deze sessie zijn relevant voor iedere marketeer en fondsenwerver die gebruikmaakt van e-mail, direct mail of folders. 

Heb je een praktijkvoorbeeld?

Uiteraard brengen we de theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de digital talk een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.

Spreker

Frank de Vries

Team lead legal | Senior legal counsel

Praktische informatie

18 maart @ 10:00 11:00

Uitsluitend toegankelijk voor DDMA-leden – Gratis  

Vorm: Virtueel | via Microsoft Teams

Deel dit evenement

Login in om je gegevens automatisch in te vullen.

Login

"*" geeft vereiste velden aan

Uiteraard brengen we de theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de Member Meetup een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Lid van DDMA?

Wil je meer weten over hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan ons privacy statement.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.