
Tijdens deze DDMA Digital Member Meetup op 18 maart nemen we je mee in de juridische basisprincipes en bespreken we de meest actuele ontwikkelingen die impact hebben op jouw marketingstrategie.
Het programma
- Alle mogelijke opties om met of zonder toestemming e-mails te versturen. Wat is er mogelijk en waar moet je op letten?
- De belangrijkste regels bij het gebruik van geadresseerde en ongeadresseerde post. Zo gaan we onder meer in op de Code Postfilter en de Code verspreiding ongeadresseerd reclamedrukwerk.
- Nieuwe ontwikkelingen in de Code Verspreiding Reclame via E-mail: DDMA werkt aan een update van de bestaande Code E-mail uit 2012. Wat gaat er mogelijk veranderen en wat betekent dat voor jouw campagnes?
- Actuele rondom geadresseerde en ongeadresseerde reclamepost: Er is steeds meer aandacht voor regulering van postreclame. Er zijn steeds meer gemeenten met een JA-sticker regime. Hoe kan je hier het beste mee omgaan?
We geven je dus niet alleen een juridische update, maar ook concrete handvatten om compliant en effectief te blijven communiceren via deze kanalen.
Voor wie?
De inzichten uit deze sessie zijn relevant voor iedere marketeer en fondsenwerver die gebruikmaakt van e-mail, direct mail of folders.
Heb je een praktijkvoorbeeld?
Uiteraard brengen we de theorie tot leven en dat willen we doen met voorbeelden uit jouw eigen marketingpraktijk, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen. We vragen je daarom voorafgaand aan de digital talk een praktijkvoorbeeld aan te leveren, zodat we die in het programma kunnen verwerken – indien gewenst anoniem.
Spreker
Aanmelden evenement
Login in om je gegevens automatisch in te vullen.
"*" geeft vereiste velden aan