Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Creative DDMA
Nieuws |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Creative de uitgelezen kans om hieraan bij te dragen…
Lees meer
Creative
Artikel |

Creative Automation; hét antwoord op de groeiende vraag naar content

Als brand managers en marketeers staan we onder constante druk om onze doelgroep impactvolle content te laten zien via een groeiend aantal kanalen en formats. Consumenten hebben bovendien steeds hogere verwachtingen als het aankomt op merkuitingen; het moet zo gepersonaliseerd en relevant mogelijk zijn. Deze…
Lees meer
Creative DDMA Post Search

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan, directeur en performance marketeer bij Ascend Online, zijn recentelijk toegetreden tot een van de commissies.…
Lees meer
Artificial Intelligence Creative Data, Decisions & Engagement DDMA
Nieuws |

Versterking voor DDMA Commissies AI, Creative, Social Media en Data, Decisions & Engagement

Vier DDMA-commissies verwelkomen ieder een nieuw commissielid. Cora Everaarts (Head of Marketing Activation bij Roompot & Landal GreenParks), Eelco van Kuik (Managing partner & Founder van Onesecondbefore), Jos Majoor (Strateeg/Team Lead Social Ads bij A Bigger Circle) en Mark van Mierlo (Creative Director bij SportVibes)…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Cookies Creative
Nieuws |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Lees meer
Artificial Intelligence Creative DDMA Search
Nieuws |

DDMA Commissies Search, AI en Creative krijgen nieuwe leden

De DDMA Commissies Search, AI en Creative mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Niemand minder dan Tekla de Veer, Teamlead Data Science bij DEPT®, Michiel van Noppen, SEO Specialist bij VodafoneZiggo, en Anneloes van Vugt, Head of Content bij DEPT®, treden per direct toe tot…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: Google

How can brands create inclusive marketing while still feeling authentic? Pia Ghosh shed light on this during our DDMA Creative Mixer on November 30 ’22. She gave us the insights and learnings to help us make more inclusive creative choices by exploring subtle biases and…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: Mastercard

On November 30, creative experts came together to talk about data-driven inclusion. One of our guests was Boris Helleman, Lead Pride BRG Netherlands at Mastercard, and he talked about the struggle many transgender and non-binary have with the name on their credit or debit card…
Lees meer
Creative
Members-only
Opname |

DDMA Creative Mixer | 30 November 2022 | Case: We Are Pi

On November 30, creative experts came together to talk about data-driven inclusion. One of our guests was Alex Bennet Grant, founder & CEO at We Are Pi, and talked about how they used cultural research to open up the outdoor industry by giving it a…
Lees meer
Conversational AI Creative DDMA Digital Analytics
Nieuws |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissies Creative, Digital Analytics en Conversational AI

De DDMA Commissies Creative, Digital Analytics en Conversational AI krijgen versterking. Selma van Staveren, Manager Marketing bij Portbase, Anouk Erens, Interim Data Analist bij T-Mobile Nederland, en Guido Jongen, Digital Human Evangelist bij Virtually Human, treden per direct toe tot een van de Commissies.