
In dit whitepaper vertelt de DDMA Commissie Voice je er alles over, inclusief praktijkvoorbeelden van Rabobank. Op 25 maart organiseert de commissie ook een Digital Talk over dit onderwerp, met sprekers van Google en Rabobank.
Whitepaper Conversational Analytics
Download (10,68 MB)Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Nieuwe leden voor de DDMA Commissies AI en Digital Analytics
De DDMA Commissies AI en Digital Analytics hebben in het afgelopen jaar versterking gekregen. Amhar Ford (Google), Stan Dorgelo (Springbok Agency) en Jessie Vork (Rabobank) brengen ieder hun eigen expertise…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA publicatie: AI Search in de praktijk – van prompt tot antwoord
De manier waarop we online zoeken verandert razendsnel. Waar traditionele zoekmachines als Google en Bing jarenlang het speelveld bepaalden, nemen AI-modellen steeds vaker het stokje over. Niet langer een lijst…

Lees meer
AI Act
|
DDMA Template: AI-beleid
Het gebruik van AI biedt organisaties in de marketingsector veel kansen, bijvoorbeeld op het gebied van innovatie, personalisatie en efficiëntie. Tegelijkertijd brengt AI nieuwe uitdagingen en verantwoordelijkheden met zich mee,…