Verder lezen?
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?
A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen
Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…