Spring naar content

De uitreiking van de Mobile Award vond plaats tijdens een speciale sessie van de DDMA Mobile Elite, waarin de absolute top van mobile specialisten regelmatig bij elkaar komt.

Simpel

Tikkie is in slechts drie maanden gebouwd . De app is te gebruiken door klanten van alle banken en maakt gebruik van iDeal om de betalingen uit te voeren. Freek de Steenwinkel, Lead Product Owner Tikkie bij ABN AMRO, gaf tijdens de Mobile Elite een inhoudelijke presentatie gaf over zijn succesproject. “We hebben geprobeerd een probleem op te lossen op de meest simpele manier die er was. Iets eenvoudigs maken is, anders dan mensen vaak denken, best moeilijk. Het is voor ons heel bijzonder dat de Mobile Elite, ons heeft uitgeroepen tot winnaar. Om zo’n prijs te krijgen van je vakgenoten is heel waardevol.”

Innovatief

Bart Fussel van aFrogleap namens de DDMA Commissie Mobile: “We zijn heel blij dat zoveel specialisten uit de Mobile Elite van Nederland mee hebben gestemd om te bepalen welke app of site de beste mobile experience biedt. Tikkie voldoet aan alle criteria; het lost een probleem op dat we allemaal hebben, is innovatief en heeft fantastische tractie. De bijna unanieme keuze van de mobile marketeers en product owners onderschrijft wat al meer dan een half miljoen gebruikers heeft overtuigd om de app te gebruiken.“

Tijdens DDMA Elite sessies komen de beste specialisten uit een vakgebied op uitnodiging bij elkaar om kennis over het vakgebied te vergroten en vakmanschap te stimuleren. De Mobile Elite wordt georganiseerd door de DDMA Commissie Mobile. Andere DDMA Elite sessies worden georganiseerd voor vakspecialisten in o.a. Search, Social, Digital Transformation en CRO.

Matina Levendi

Voormalig Secretaris Privacy Autoriteit bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Lisette Gouda (ANWB): De personalisatiereis van ANWB

In 2020 behaalde de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, waarbij ze met behulp van een doordacht architectuurmodel de dienstverlening verbeterden en een aanzienlijke cultuurverandering doorgingen. Van…