Spring naar content

De uitreiking van de Mobile Award vond plaats tijdens een speciale sessie van de DDMA Mobile Elite, waarin de absolute top van mobile specialisten regelmatig bij elkaar komt.

Simpel

Tikkie is in slechts drie maanden gebouwd . De app is te gebruiken door klanten van alle banken en maakt gebruik van iDeal om de betalingen uit te voeren. Freek de Steenwinkel, Lead Product Owner Tikkie bij ABN AMRO, gaf tijdens de Mobile Elite een inhoudelijke presentatie gaf over zijn succesproject. “We hebben geprobeerd een probleem op te lossen op de meest simpele manier die er was. Iets eenvoudigs maken is, anders dan mensen vaak denken, best moeilijk. Het is voor ons heel bijzonder dat de Mobile Elite, ons heeft uitgeroepen tot winnaar. Om zo’n prijs te krijgen van je vakgenoten is heel waardevol.”

Innovatief

Bart Fussel van aFrogleap namens de DDMA Commissie Mobile: “We zijn heel blij dat zoveel specialisten uit de Mobile Elite van Nederland mee hebben gestemd om te bepalen welke app of site de beste mobile experience biedt. Tikkie voldoet aan alle criteria; het lost een probleem op dat we allemaal hebben, is innovatief en heeft fantastische tractie. De bijna unanieme keuze van de mobile marketeers en product owners onderschrijft wat al meer dan een half miljoen gebruikers heeft overtuigd om de app te gebruiken.“

Tijdens DDMA Elite sessies komen de beste specialisten uit een vakgebied op uitnodiging bij elkaar om kennis over het vakgebied te vergroten en vakmanschap te stimuleren. De Mobile Elite wordt georganiseerd door de DDMA Commissie Mobile. Andere DDMA Elite sessies worden georganiseerd voor vakspecialisten in o.a. Search, Social, Digital Transformation en CRO.

Matina Levendi

Voormalig Secretaris Privacy Autoriteit bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De menselijke factor in een wereld van AI: zo blijft customer experience persoonlijk

Je wilt dat klanten ervaren dat je hen begrijpt en dat je hun situatie herkent. Niet alleen omdat dit bijdraagt aan conversie, maar vooral omdat het vertrouwen en een duurzame…