Spring naar content

De uitreiking van de Mobile Award vond plaats tijdens een speciale sessie van de DDMA Mobile Elite, waarin de absolute top van mobile specialisten regelmatig bij elkaar komt.

Simpel

Tikkie is in slechts drie maanden gebouwd . De app is te gebruiken door klanten van alle banken en maakt gebruik van iDeal om de betalingen uit te voeren. Freek de Steenwinkel, Lead Product Owner Tikkie bij ABN AMRO, gaf tijdens de Mobile Elite een inhoudelijke presentatie gaf over zijn succesproject. “We hebben geprobeerd een probleem op te lossen op de meest simpele manier die er was. Iets eenvoudigs maken is, anders dan mensen vaak denken, best moeilijk. Het is voor ons heel bijzonder dat de Mobile Elite, ons heeft uitgeroepen tot winnaar. Om zo’n prijs te krijgen van je vakgenoten is heel waardevol.”

Innovatief

Bart Fussel van aFrogleap namens de DDMA Commissie Mobile: “We zijn heel blij dat zoveel specialisten uit de Mobile Elite van Nederland mee hebben gestemd om te bepalen welke app of site de beste mobile experience biedt. Tikkie voldoet aan alle criteria; het lost een probleem op dat we allemaal hebben, is innovatief en heeft fantastische tractie. De bijna unanieme keuze van de mobile marketeers en product owners onderschrijft wat al meer dan een half miljoen gebruikers heeft overtuigd om de app te gebruiken.“

Tijdens DDMA Elite sessies komen de beste specialisten uit een vakgebied op uitnodiging bij elkaar om kennis over het vakgebied te vergroten en vakmanschap te stimuleren. De Mobile Elite wordt georganiseerd door de DDMA Commissie Mobile. Andere DDMA Elite sessies worden georganiseerd voor vakspecialisten in o.a. Search, Social, Digital Transformation en CRO.

Matina Levendi

Voormalig Secretaris Privacy Autoriteit bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen

Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De kracht van landelijke data in de customer journey: 5 voordelen

De customer journey gaat over het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Met daarin alle (in)directe interacties tussen de klant en jouw merk, product of dienst. Tot zover niets nieuws.…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…