Aftermovies
Aftermovie Friends of Search Amsterdam
Aftermovie Friends of Search Brussel
Foto’s

Presentaties

Ook interessant
 
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            DDMA
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)
                Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Artificial Intelligence
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        DDMA publicatie: AI Search in de praktijk – van prompt tot antwoord
                De manier waarop we online zoeken verandert razendsnel. Waar traditionele zoekmachines als Google en Bing jarenlang het speelveld bepaalden, nemen AI-modellen steeds vaker het stokje over. Niet langer een lijst…
            
             
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Search
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Modern Measurement in Paid Search – Hoe pak je dat aan?
                Nu we ons meer en meer bewegen richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van privacygerichte oplossingen, zullen we als marketeers nieuwe manieren moeten vinden…
            
            