Spring naar content

De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA DATA DAG

De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMPostNLCMotionsCrystalloids en Invenna.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
Search |

Inschrijving open voor Friends of Search Awards 2026

Op 12 maart 2026 worden opnieuw de meest toonaangevende SEO- en PPC-cases bekroond tijdens de Friends of Search Awards 2026. De uitreiking vindt plaats tijdens het congres Friends of Search…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…