Spring naar content

Diana Janssen

Diana Janssen, directeur bij branchevereniging, DDMA, ziet dat veel organisaties van deze tijd gebruik maken om hun analytics op orde te krijgen. In een interview met Adformatie gaat zij uitgebreid in op de trends die zij binnen de branche ziet ontstaan. Lees het hele interview hier.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2024 zijn bekend

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2024 is eruit. De jury nomineert Uitgekookt, FitFor Me en Ancienne Belgique in de categorie Email Marketing Automation…
Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2024 van start

DDMA organiseert op 10 oktober 2024 de derde editie van de DDMA Digital Analytics Summit, in B. Amsterdam. Dit evenement is dé plek in Nederland voor kennisuitwisseling en netwerken op…
Lees meer
DDMA |

DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.