De samenwerking met Salesforce.org is tot stand gekomen vanuit de overtuiging dat digitalisering een steeds belangrijkere rol gaat spelen binnen fondsenwerving. DDMA heeft momenteel meer dan 60 organisaties zonder winstoogmerk in haar achterban, waarbij digitalisering in een stroomversnelling is geraakt in afgelopen jaar. Organisaties zijn op zoek naar een manier hoe ze hun digitale infrastructuur toekomstbestendig kunnen uitbouwen. In deze video maken we kennis met Antony van Hoeven, Director General Business bij Salesforce.org, en gaan we in op dit snel veranderende digitale landschap.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)
Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Post (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van post of direct mail en wil je actief bijdragen aan de toekomst van dit krachtige kanaal? Sluit je dan aan bij de DDMA…