Spring naar content

Marco heeft een achtergrond in marketingcommunicatie en was de afgelopen 7 jaar werkzaam bij Uitgever Het Portaal. Eerst als junior traffic/E-manager, daarna als webmaster. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam van DDMA gaat hij de technische ervaring die hij heeft opgedaan inzetten. Marco wordt verantwoordelijk voor het beheer en de kwaliteit van het CRM-systeem. Daarnaast gaat hij zich richten op het optimaliseren van de online marketingkanalen om een zo groot mogelijk bereik te creëren voor DDMA’s kennisactiviteiten. 

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben heel blij dat Marco ons team komt versterken. Met zijn technische kennis en achtergrond in marketingcommunicatie gaat hij ongetwijfeld een mooie bijdrage leveren aan de online zichtbaarheid van DDMA, zodat we de data-driven marketingsector nóg beter van dienst kunnen zijn.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Op weg naar gezamenlijke benchmarks in influencer marketing

Op 18 september 2025 organiseerde de DDMA Commissie Influencer Marketing een round table waar adverteerders, bureaus en onderzoeksorganisaties samenkwamen. Centraal stond de vraag: hoe zorgen we voor meer transparantie, meetbaarheid…
Lees meer
Creative |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…