Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA
Nieuws
|
De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking
De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer bij Nationale Nederlanden, zijn beiden recentelijk toegetreden tot de commissie. We stellen even voor.
Lees meer
DDMA
E-mail
Onderzoek
|
Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark
The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our staple International Email Benchmark, an independent and interactive dashboard, which provides cross border insights based…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Nieuws
|
Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)
Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking voor o.a. de organisatie van De Customer Data Awards!
Lees meer
DDMA
Nieuws
|
DDMA Wrapped 2024: dit is wat wij voor leden hebben bereikt
De laatste DDMA-evenementen en publicaties van 2024 zijn achter de rug. We zijn ontzettend trots op het afgelopen jaar waarin we onder meer ons 20-jarig jubileum vierden. Dat komt mede doordat onze leden onze kennisactiviteiten met een 8,2 beoordelen. Bedankt! Dat stimuleert ons alleen nog…
Lees meer
AI Act
Artificial Intelligence
AVG
Conversational AI
Whitepaper
|
Nieuwe marketinggids Responsible AI voor de verantwoorde inzet van AI in marketing
VIA Nederland, DDMA en bvA, drie brancheverenigingen in de marketingsector, hebben vandaag met trots de Marketinggids Responsible AI gepresenteerd. Deze gids, ontwikkeld als een ‘levende’ leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten.
Lees meer
Creative
DDMA
Nieuws
|
Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA Commissie Creative de uitgelezen kans om hieraan bij te dragen…
Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
DDMA
E-mail
Onderzoek
|
Best of DDMA Research & Insights 2024
In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In deze onepager zetten we belangrijkste trends en inzichten uit ons onderzoek op een rij (ook…
Lees meer
DDMA
Artikel
|
DDMA zoekt een Ervaren Salesmarketeer
Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van AI tot data-ethiek. Werken bij DDMA biedt je een unieke kans om je netwerk in de Nederlandse marketingwereld te versterken.
Lees meer
DDMA
Nieuws
|
DDMA viert 20e verjaardag en reikt de Carel Rog penning uit
Donderdag 28 november 2024, Amsterdam – DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, bestaat 20 jaar en vierde dit jubileum met haar leden in Capital C in Amsterdam. Bij deze gelegenheid blikte directeur Judith Oude Sogtoen terug op de ontwikkelingen in het marketingvakgebied en DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Nieuws
|
Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024
De winnaar van de DDMA Customer Data Awards 2024 is vandaag bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT in Capital C in Amsterdam. Cosmeticabedrijf Rituals trok aan het langste eind in de categorie Innovation.