Spring naar content

Motivatie
De consument heeft tegenwoordig oneindig toegang tot informatie en dus ook contactmomenten met bedrijven. Dit alles dankzij ontwikkelingen in en voor handen zijn van bruikbare technologie (bijv. Smartphones).

Met deze toenemende digitale interacties zijn de verwachtingen van consumenten ook toegenomen. Men verwacht snel, makkelijk en persoonlijk geholpen te worden. Of dit nou gaat om mobiele sites die snel laden, prettige en nuttige persoonlijke aanbiedingen of geen onnodige informatie hoeven invullen bij het overgaan tot aankoop. Klanten willen de juiste propositie, op het juiste moment en op de juiste locatie.

Wij geloven dat bedrijven dat kunnen bereiken in hun marketingactiviteiten door zich te concentreren op drie belangrijke pijlers:

  • De klantreis persoonlijk en relevant te maken door het juiste gebruik van de juiste klant data en hiermee de juiste boodschap aan de juiste klant te laten zien;
  • De beste (web) technologie te gebruiken om snelle, eenvoudige en slimme mobiele sites te maken;
  • Automatisering (dmv machine learning) te omarmen om deze 1:1 marketing op schaal ook mogelijk te maken.

Deze visie sluit perfect aan bij de visie van de DDMA. Wij geloven dat door samen te werken, wij bedrijven kunnen helpen richting datagedreven, klantgerichte marketing.

Kennispartner sinds 2017

Meer informatie

Lid sinds: 2017

Een greep uit onze leden