Overzicht Leden

Gradient

Motivatie lidmaatschap

Met de peers in de DDMA willen we onze marketingindustrie naar een hoger, meer betekenisvol, niveau brengen. Betekenisvoller voor zowel consument als merk. Vanuit het principe van wederkerigheid: door beide in staat te stellen meer te kunnen ‘geven’ om zo ook meer te kunnen ‘ontvangen’ (give to get). Meer transparantie en relevantie van merk naar consument = meer vertrouwen en openstelling van consument naar merk. In het kort: samen mooie dingen doen. 🙂
begradient.com
Lid sinds 2018

Gradient. We bring foresight into future.

Data is zo krachtig als dat ze gedeeld en toegepast worden. Daarom zijn wij geobsedeerd door het omzetten van nullen en enen in verhalen: verhalen over consumenten en hoe hun gedrag te sturen. Op een manier die zij prettig vinden. Altijd beginnend met de ‘waarom’-vraag. Want alleen het ‘waarom’ vertelt ons over de motivaties achter consumentengedrag, de enige sleutel tot ‘echte invloed’.

Middels design thinking decoderen we datapatronen in een veelheid aan variabelen. We definiëren hypothesen met behulp van kwalitatieve onderzoeksmethoden, op zoek naar causatie. In kwantitatieve data sets stellen we de kracht van het verband vast (correlatie). Om deze inzichten vervolgens toe te passen op digitale marketing oplossingen die business problemen oplossen.

Waarde die we hiermee creëren:
- Groei voor merken en enterprises (Growth hacking / Decision modelling / Marketing automation).
- Vertrouwen en besliskracht voor marketing leaders (UX-research / Experience mapping / Big data validation).
- Efficiency voor marketing teams (Customer segmentation / Personalisation / Advertising automation).

We doen dit met een gepassioneerd team van getalenteerde Growth Marketers, Gedrags- en Data Wetenschappers en Engineers. Vanuit Amsterdam Noord werken we met A-merken waaronder; HEMA, McDonalds, InShared, Achmea, WE-fashion, Terberg Leasing, Tool Station and Lavazza.