Spring naar content

Drie keynotes, één dag vol visie

Tijdens DDMA NEXT 2025 delen drie toonaangevende sprekers hun visie op de toekomst van marketing, technologie en data. Elk van hen belicht een essentieel onderdeel van het vak:

Sander Duivestein – Hoe AI marketing menselijker kan maken
Trendanalist, auteur en media-commentator

AI is realiteit. Maar hoe maken we marketing daarmee niet alleen efficiënter, maar ook menselijker? Duivestein laat zien hoe AI empathie en relevantie kan versterken — als het goed wordt ingezet in processen en profielen. Een inspirerende kijk op de hybride toekomst van marketing.

Ingmar de Lange – Hoe je een merk bouwt dat ertoe doet
Merkstrateeg (Mountview) en auteur van ‘Sterk Digitaal Merk’

In een wereld vol algoritmes is het bouwen van een betekenisvol merk urgenter dan ooit. Ingmar de Lange neemt je mee in het verhaal achter merken die weten te boeien zonder te schreeuwen — en waarom lange termijn merkbouw dé vorm van performance marketing is.

Frank de Vries – Wat marketeers écht moeten weten over AI, data en wetgeving
Teamlead Legal & Public Affairs bij DDMA

Nieuwe wetgeving zoals de AI Act verandert het speelveld. Frank de Vries geeft een praktische update over juridische en ethische kaders die elke datastrateeg en marketeer moet kennen. Niet als obstakel, maar als fundament voor duurzame klantrelaties.

Uitreiking DDMA Customer Data Awards 2025

Naast de keynotes vindt tijdens DDMA NEXT ook de uitreiking van de Customer Data Awards 2025 plaats. In twee categorieën – Data Transformation en Data Innovation – worden organisaties bekroond die klantdata slim, effectief en verantwoord inzetten. Tijdens de uitreiking delen de winnaars niet alleen hun resultaten, maar ook de verhalen achter de cijfers.

Inzendingen voor de Customer Data Awards zijn nog geopend tot en met 18 september. Heb jij een sterke datacase in handen? Dien je case nu in via: ddmanext.nl/customer-data-awards

Waarom je dit event niet mag missen

  • Omdat je wil weten waar marketing naartoe beweegt — en welke rol jij daarin speelt
  • Omdat je drie denkers hoort die elk een ander stuk van de puzzel belichten
  • Omdat je wil leren, reflecteren én geïnspireerd worden
  • En omdat je de beste datagedreven cases van Nederland live kunt meemaken

Tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via ddmanext.nl

Over DDMA NEXT

Tijdens DDMA NEXT 2025 delen drie toonaangevende sprekers hun visie op de toekomst van marketing, technologie en data. Elk van hen belicht een essentieel onderdeel van het vak. DDMA NEXT wordt gepresenteerd door tech-journalist Anic van Damme en wordt mede mogelijk gemaakt door Google en GX Software (deel van Happy Horizon).

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Ticketverkoop DDMA NEXT 2025 gestart: ontdek waar marketing naartoe beweegt

De ticketverkoop voor DDMA NEXT 2025 is officieel gestart. Op donderdag 27 november 2025 in Hotel Arena Amsterdam organiseert DDMA opnieuw hét event voor marketing-, data- en communicatiebeslissers die verder…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Podcast Shaping the Future: visie als fundament voor retail in transitie

Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten, consumenten moordende concurrentie gewend zijn en technologie dagelijks verandert? Volgens Marlene ten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Elite – Marketing ROI: leren sturen met onzekerheid

Waar geef je als merk je laatste marketing-euro aan uit? In een tijd waarin marketingbudgetten onder druk staan, zijn marketeers en dataspecialisten intensiever dan ooit bezig met de verantwoorde inzet…