Spring naar content

The nominated agencies will work on developing an email campaign for Brabantia in the coming months. On June 27, they will present their cases to the EMAS 2024 audience, culminating in the announcement of the winner by Brabantia. The agency with the best results will ultimately take home the victory.

About the Battle of the Agencies and the DDMA EMAS Awards

The Battle of the Agencies is part of the DDMA EMAS Awards. The awards ceremony will take place during EMAS 2024 on June 27, 2024, at Circa Amsterdam. The event is an initiative of DDMA, the industry association for data and marketing, and is co-organized by the DDMA Email Committee.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
E-mail |

Genomineerden DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de EMAS Awards 2025, de jaarlijkse prijsuitreiking voor de beste prestaties op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation. De winnaars worden op…
Lees meer
E-mail |

Reclamecode: Code Reclame via E-mail

De Code Reclame via E-mail (2025) is bedoeld als aanvulling op de Nederlandse spamwetgeving. E-mailmarketing scheidt zich af van spam door duidelijke regelgeving. De Code e-mail is van toepassing op…