Spring naar content

Record

De vakjury beoordeelde dit jaar een record aantal inzendingen. De jury is onverdeeld enthousiast over het hoge niveau van zowel de kandidaten als de ingezonden campagnes.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De inzendingen voor de E-mail Awards 2016 onderstrepen dat e-mail bij steeds meer bedrijven onmisbaar is in de klantcontactstrategie. De genomineerde professionals getuigen van een gezonde visie op e-mailmarketing, hebben oog voor de klant, de customer journey en voor meer kanalen dan e-mail alleen. Door te blijven vernieuwen en steeds beter gebruik te maken van klantdata zorgen zij ervoor dat e-mail steeds persoonlijker en relevanter wordt voor de klant. We zien een toename in automated campaigns en testen voor het optimaliseren van e-mailresultaten.”

Email Summit

De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 9 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de awards is er een afwisselend programma met keynote sprekers Kath Pay en Bram Alkema, diverse cases, dieptesessies over o.a. Marketing Automation en de presentatie van de nieuwste E-mail Benchmark. De Email Summit is een initiatief van DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards.

Meer informatie over de DDMA Email Summit: www.emailsummit.nl

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van klik tot conversie: attributie als key voor marketingstrategieën

In de wereld van marketing wordt vaak gesproken over de kracht van data. Maar hoe zorg je er nou écht voor dat data de motor wordt achter succesvolle marketingcampagnes? In…
Lees meer
Search |

Modern Measurement in Paid Search

The way marketing effectiveness is measured has changed drastically compared to the past. As we move toward a future where marketing investments and their returns increasingly depend on privacy-focused solutions,…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt een Ervaren Salesmarketeer

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van AI tot data-ethiek. Werken bij…