Spring naar content

Record

De vakjury beoordeelde dit jaar een record aantal inzendingen. De jury is onverdeeld enthousiast over het hoge niveau van zowel de kandidaten als de ingezonden campagnes.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De inzendingen voor de E-mail Awards 2016 onderstrepen dat e-mail bij steeds meer bedrijven onmisbaar is in de klantcontactstrategie. De genomineerde professionals getuigen van een gezonde visie op e-mailmarketing, hebben oog voor de klant, de customer journey en voor meer kanalen dan e-mail alleen. Door te blijven vernieuwen en steeds beter gebruik te maken van klantdata zorgen zij ervoor dat e-mail steeds persoonlijker en relevanter wordt voor de klant. We zien een toename in automated campaigns en testen voor het optimaliseren van e-mailresultaten.”

Email Summit

De awards worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Summit op 9 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam. Naast de uitreiking van de awards is er een afwisselend programma met keynote sprekers Kath Pay en Bram Alkema, diverse cases, dieptesessies over o.a. Marketing Automation en de presentatie van de nieuwste E-mail Benchmark. De Email Summit is een initiatief van DDMA en wordt mede georganiseerd door de DDMA E-mail Commissie Events & Awards.

Meer informatie over de DDMA Email Summit: www.emailsummit.nl

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Scoren jouw gesponsorde posts slechter door #ad? Het antwoord is ‘Nee’

Volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) ben je als influencer of content creator verplicht te vermelden als je reclame maakt in je content. Je moet dit melden…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2024: dit is wat wij voor leden hebben bereikt

De laatste DDMA-evenementen en publicaties van 2024 zijn achter de rug. We zijn ontzettend trots op het afgelopen jaar waarin we onder meer ons 20-jarig jubileum vierden. Dat komt mede…
Lees meer
AI Act |

Nieuwe marketinggids Responsible AI voor de verantwoorde inzet van AI in marketing

VIA Nederland, DDMA en bvA, drie brancheverenigingen in de marketingsector, hebben vandaag met trots de Marketinggids Responsible AI gepresenteerd. Deze gids, ontwikkeld als een ‘levende’ leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen…