
Esmeralda heeft een sales- en online marketingachtergrond en heeft de afgelopen 6 jaar gewerkt als accountmanager in de hotelwereld. Bij DDMA is ze verantwoordelijk voor het neerzetten van een waardevol en relevant kennisprogramma voor onze leden. In samenwerking met onze commissies en expertgroepen gaat ze aan de slag met het organiseren van diverse kennisactiviteiten.
Ook interessant

Lees meer
E-mail
|
Smart personalization in motion: Harman International’s success module
How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…

Lees meer
AI Act
|
AI & Cookies: Wat mag volgens de cookiebepaling?
Als online marketeer werk je dagelijks met klantdata en trackingtechnologie. Wat veel professionals zich niet realiseren: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol – van 360°-klantprofielen tot lookalike…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)
Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…