Spring naar content

For this article, I spoke with Jennifer Birks. She will be presenting at the EMAS DDMA Email Marketing Summit in the Netherlands on 27 June with a session called “Interactive Experiences to Elevate your Email Engagement” or IEtEyEE.

Jennifer is an email developer and marketing automation engineer who runs an Email Marketing YouTube channel called
The Email Code. She has 10 years of experience with campaigns for clients like Nissan, Vodafone, Odeon Cinemas, Secret Escapes and many others.

This interview has been published by the DMA UK. Read the full article here.

Jordie van Rijn

Email Marketing Consultant | EmailMonday

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…