Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
Interview |

Zo maken we met data de toekomst mooier: een interview met Kees Groenewoud (Cmotions)

De inzet van data voor marketing heeft in inmiddels zijn kracht bewezen. Sommige bedrijven baseren er zelfs hun hele businessmodel op. Dit gaat niet altijd even goed en daarom is het belangrijk om goed op een rij te hebben hoe je data kunt inzetten om…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Interview |

Hoe kun je doorlopend innoveren binnen CRO?

Bij CRO draait alles om groei. Groei door optimalisatie en innovatie. CRO als discipline groeit ook en is dus volop in ontwikkeling. Daarom is het belangrijk om als CRO-organisatie doorlopend te optimaliseren en te innoveren, aldus Maurice Beerthuyzen, Managing Consultant bij Clickvalue (sponsor van de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement Digital Analytics
Interview |

Server-side tag management bij HelloFresh als essentiele factor om privacy en compliance te waarborgen

HelloFresh heeft onlangs de switch gemaakt naar server-side tagging. Het heeft ervoor gezorgd dat de maaltijdbezorger veel meer controle heeft over de tracking op hun platform dat in meer dan 17 landen actief is, aldus Alejandro Zielinsky, Global Digital Tracking/Measurement Lead bij Hellofresh. Tijdens de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement DDMA Digital Analytics Digital Marketing Transformation
Interview |

Facilitating Data-Driven Decision Making at Adyen | With Melody Barlage

As a payment processing company, Adyen has been working with a lot of sensitive data since its origin. Accordingly, Adyen has treated data very carefully in a secure way, Melody Barlage, Product Manager of Business Intelligence at Adyen, explains. The same goes for the, maybe…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement DDMA Digital Analytics Digital Marketing Transformation
Interview |

Datagedreven besluitvorming bij Adyen | Met Melody Barlage

Als betalingsverwerker werkt Adyen al sinds haar ontstaan met gevoelige data. Daardoor is Adyen altijd voorzichtig omgegaan met data, op een veilige manier, legt Melody Barlage, Product Manager Business Intelligence bij Adyen, uit. Hetzelfde geldt voor de, misschien minder gevoelige data, die ze later aan…
Lees meer
Search
Interview |

Waarom als search-expert kennis van SEO én SEA onmisbaar is

De DDMA Commissie Search bestaat uit verschillende koplopers uit de wereld van search. Maar ook zij halen hun inspiratie ergens vandaan. Om uit te lichten waar de commissie zich zoal mee bezighoudt gaan we met alle commissieleden in gesprek. Waar baseren ze hun visie op?…
Lees meer
Influencermarketing Legal Social Media
Interview |

Industry Meetup Influencer Marketing | Q&A

Influencers op YouTube, TikTok, Instagram en Twitch met een KVK-inschrijving en meer dan 500.000 volgers, die minimaal 24 video’s per jaar publiceren vallen voortaan onder toezicht van het Commissariaat van de Media en krijgen te maken met extra reclameregels in de Mediawet. Daarom organiseert de…
Lees meer
E-mail
Interview |

April Mullen (Women of Email & SparkPost, a MessageBird company): “Email marketers spend so much time on execution but not nearly enough time on strategy”

April Mullen describes herself as an email geek with experience on both brand and agency sides. In 2016 she co-founded Women of Email, a professional network with 6,000 members aimed at promoting leadership among women within the email marketing niche. April would have spoken on…
Lees meer
Search
Interview |

Frederick Vallaeys (Optmyzer): ‘We zijn momenteel getuige van de grootste verschuiving in PPC van de afgelopen 20 jaar’

Inmiddels handelt automation een hoop inspanningen binnen PPC af. Een ontwikkeling die Frederick Vallaeys, Cofounder & CEO bij Optmyzer en spreker op Friends of Search 2022, bestempelt als ‘de grootste verschuiving in PPC van de afgelopen 20 jaar.’ De geautomatiseerde Performance Max Campagnes die Google…
Lees meer
Search
Interview |

Aleyda Solis on achieving success with SEO reporting: ‘SEO reporting is one of the most overlooked tasks that tends to have a very high impact on SEO process outcome.’

In the world of SEO, SEO reporting is one of the most overlooked tasks, Aleyda Solis (Orianti) claims. A remarkable fact, since good SEO reporting has a high positive impact on SEO process success. We’re thrilled that Aleyda will be speaking about SEO reporting at…