Spring naar content

De gloednieuwe vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Liz Roetert Steenbruggen (Nationale Postcode Loterij), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (ZINGO POW!), Jos Meijer (In Good Company), Nienke Bruggeman (Little Rocket) en Joris Balkema (Just Eat Takeaway).

DDMA EMAS Categorieën 2022

Deadlines voor inschrijving

25 maart vóór 17:00Battle of the Agencies
6 april vóór 17:00  Young talent
20 april vóór 17:00Optimization
Innovation
Design

Air Miles als opdrachtgever voor de Battle of the Agencies

De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Air Miles. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Air Miles beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel 100%EMAIL in de prijzen met hun campagne voor DPG Media.

De DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) worden, na de twee losstaande edities van 2020 en 2021, dit jaar weer live uitgereikt, tijdens de DDMA EMAS, die plaatsvindt op donderdag 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. Tickets zijn te koop via emas.nu.

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Opens en kliks in e-mails waar je niets mee kan

Hé, meer opens en kliks in jouw verzonden e-mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Dit allemaal dankzij Microsoft Safelinks. Het klinkt goed, maar is het wel…
Lees meer
DDMA |

Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards 2024

De winnaars van de DDMA EMAS Awards 2024 zijn vandaag bekendgemaakt. Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

The Marketing Automation Journey of Claro Carwash

In the dynamic world of digital marketing, Claro Carwash has positioned itself as a leading player in the Benelux carwash industry. The company’s ambition is clear: to become the premium…