Spring naar content

Categorieën

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. De inschrijving hiervoor is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in 3 categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent.

1. Email Marketing Automation Excellence

    Deze categorie is bedoeld voor organisaties die uitblinken in e-mailmarketingautomatisering. De nadruk ligt op het creëren van impactvolle contactmomenten, gepersonaliseerde content en het gebruik van relevante triggers die resoneren met de ontvanger. Slimme data-analyse en innovatieve e-mailflows spelen hierbij een cruciale rol. De ingezonden case hoeft zich niet te beperken tot e-mail alleen, hoewel dit wel de basis vormt.

    Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart via deze pagina.

    2. Outstanding Email

    In deze categorie worden de meest opvallende e-mailmarketingcampagnes erkend. Dit kan variëren van uitzonderlijk design en innovatieve technologie tot zeer effectieve campagnes en creatieve data-toepassingen. Of het nu gaat om een eenmalige e-mail of een strategische reeks, hoe groter de impact, hoe sterker de inzending.

    Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart via deze pagina.

    3. Young Talent van het jaar

    Deze categorie is bedoeld voor jonge e-mailmarketeers die maximaal drie jaar actief zijn in het vakgebied. Of je nu een allround e-mailmarketeer bent of je specialiseert in technische ontwikkeling of design, als je binnen je organisatie een significante impact hebt gemaakt, kom je in aanmerking voor deze prijs. Ken je iemand die deze erkenning verdient? Nominaties door derden zijn ook welkom.

    Iemand voordragen kan tot uiterlijk 12 maart via deze pagina.

    Meer informatie: emas.nu/awards

    Battle of the Agencies

    Dit jaar keert de Battle of the Agencies terug. In deze competitie strijden bureaus om de beste e-mailcampagne te creëren voor een nog te bepalen opdrachtgever. Elk bureau kan zich inschrijven met een sterke motivatie. De geselecteerde bureaus ontwikkelen in aanloop naar de EMAS een campagne, waarbij het bureau met de meest creatieve, effectieve en klantgerichte e-mail als winnaar uit de bus komt. Inschrijving voor deze categorie opent binnenkort.

    Over de EMAS
    De Email Marketing Automation Summit (EMAS) is hét kennisevenement voor e-mailmarketing en marketingautomatisering in de Benelux. Sinds de eerste editie is het evenement uitgegroeid tot een onmisbare bijeenkomst voor e-mailmarketeers, CRM-specialisten en marketing automation-professionals. Met een programma vol toonaangevende sprekers, praktijkcases en de jaarlijkse EMAS Awards, biedt de EMAS diepgaande inzichten en inspiratie voor de toekomst van e-mailmarketing. De EMAS 2025 wordt mede mogelijk gemaakt door: Bikkelhart, DeployTeq, Happy Horizon, Mailblue, Spotler, Maileon, RapidSugar, Wander Journeys.

    Bob Younge

    Contentspecialist

    Ook interessant

    Lees meer
    DDMA |

    Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

    Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
    Lees meer
    E-mail |

    A digital winter experience for train travelers

    At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…
    Lees meer
    E-mail |

    Smart personalization in motion: Harman International’s success module

    How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…